Στα τέλη Σεπτεμβρίου η αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων θα αρχίσει να εξετάζει αν θα εγκρίνει το πρώτο γενετικό τροποποιημένο ζώο για ανθρώπινη κατανάλωση, ένα είδος σολομού που μεγαλώνει πολύ πιο γρήγορα στα...
Την άμεση ανάκληση τυριού μοτσαρέλα στο οποίο ανιχνεύτηκε σαλμονέλα ζήτησε ο Ενιαίος Φορέας Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ), καλώντας τους καταναλωτές, που έχουν στην κατοχή τους το ανωτέρω προϊόν να μην το καταναλώσουν.
Ο ΕΦΕΤ...
Ο οργανισμός του ανθρώπου δέχεται πολλές επιθέσεις από διάφορους παθογόνους μικροοργανισμούς. Οι διακοπές μάς γεμίζουν τις… μπαταρίες. Το ζήτημα είναι, όμως, να παραμείνουν γεμάτες για μεγάλο χρονικό διάστημα. Πώς θα...
Σε μία δίαιτα-ασπίδα για την καρδιά κατέληξαν αμερικανοί επιστήμονες. Εκτός από τα γνωστά για τις ευεργετικές τους ιδιότητες φρούτα και λαχανικά, το διατροφικό πλάνο DΑSΗ (Dietary Αpproaches to Stop Ηypertension, Διατροφικές Προσεγγίσεις...
Ο Ε.Φ.Ε.Τ., μέσω του Συστήματος Έγκαιρης Προειδοποίησης για τα Τρόφιμα και τις Ζωοτροφές, ενημερώθηκε για τη διακίνηση γαλακτοκομικών προϊόντων που παρήχθησαν από την ιταλική επιχείρηση «LAT BRI LATTICINI BRIANZA S.P.A.», στην οποία οι...
Σχεδόν οι μισοί μαθητές και μαθήτριες στην Ελλάδα έχουν χαμηλής ποιότητας διατροφή, αλλά ασκούνται σε ικανοποιητικό βαθμό. Πάντως, μόνο το 6% ακολουθούν την παραδοσιακή υγιεινή μεσογειακή διατροφή, σε συνδυασμό με έντονη...
Η κατανάλωση μιας μεγάλης ποικιλίας φρούτων και λαχανικών μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο για την εμφάνιση ορισμένων μορφών καρκίνου του πνευμόνων στους καπνιστές, σύμφωνα με μια νέα ολλανδική επιστημονική έρευνα. Οι προηγούμενες...
Επιστήμονες ανακάλυψαν και δημοσίευσαν σχεδόν όλη την πολύ περίπλοκη γενετική ακολουθία του σιταριού και δήλωσαν ότι τα ευρήματά τους μπορεί τώρα να χρησιμοποιηθούν για να βελτιωθούν οι σπόροι και οι συγκομιδές.
...
Το 2005 έρευνες που διεξήχθησαν υπό την επίβλεψη του καθηγητή Michael Zemel από το πανεπιστήμιο του Τενεσύ, έδειξαν πώς το γιαούρτι μπορεί να κάνει πιο αποτελεσματική μία δίαιτα με χαμηλές θερμίδες.
Συγκεκριμένα οι επιστήμονες...
Η κατανάλωση νερού πριν το φαγητό μπορεί να συντελέσει στην απώλεια βάρους, υποστηρίζουν Αμερικανοί ερευνητές, σύμφωνα με στοιχεία που ανακοινώθηκαν στο διεθνές συνέδριο της Αμερικανικής Χημικής Εταιρείας στη Βοστόνη.
Ερευνητές...